„Regionalni vodovod Crnogorsko primorje”, čiji je račun već 246 dana u blokadi, uprkos teškim uslovima poslovanja uspješno obavlja aktivnosti na sanaciji kvarova i pripremi sistema za predstojeću turističku sezonu, zahvaljujući timskom radu sa drugim državnim preduzećima-svojim partnerima, kojima duguje zahvalnost za izuzetno razumijevanje poslovnih izazova sa kojima se ovo preduzeće suočava i spremnost da uvijek pomognu.
Dana 15. aprila, tehnička služba Regionalnog vodovoda je registrovala kvar na dalekovodu koji ulazi u objekat pumpne stanice Budva, uslijed čega je, oko 15.00h, došlo do obustave u isporuci vode jednom dijelu opštine Budva, ali i opštinama Tivat i Kotor. Zahvaljujući zajedničkoj efikasnoj intervenciji tehničkih službi Crnogorskog elektrodistributivnog sistema (CEDIS), Regionalnog vodovoda, ali i lokalnih vodovoda u Tivtu, Kotoru i Budvi, kvar je otklonjen u večernjim časovima oko 22.30h, nakon čega je nastavljeno redovno vodosnabdijevanje ovih opština. Zahvaljući saradnji ovih pet preduzeća, gradjani nisu osjetili veće posljedice nestašice vode.
Nakon registrovog kvara na ulaznom elementu dalekovoda putem kojeg se napaja pumpna stanica Budva, tehnička služba Regionalnog vodovoda je hitno obavijestila dispečersku službu Crnogorskog elektrodistributivnog sistema (CEDIS), čija je stručna ekipa efikasno reagovala, konstatovala kvar na jednoj od šest linija na ulazu u objekat Regionalnog vodovoda i hitno pristupila zamjeni djelova, kako bi pomogla tehničkoj službi Regionalnog vodovoda da što prije uspostavi redovno funkcionisanje sistema i maksimalno skrati vrijeme obustave u isporuci vode opštinama Kotor, Tivat i jednog dijela opštine Budva. Obje ekipe su neprekidno radile do kasnih večernjih sati na otklanjanju kvara, nakon čega je, oko 22.30 časova, normalizovan rad sistema i nastavljena uredna isporuka vode Tivtu, Kotoru i jednom dijelu opštine Budva.
„Ovom prilikom Regionalni vodovod Crnogorsko primorje izražava veliku zahvalnost menadžmentu CEDIS-a na promptnom odazivu i ažurnosti u sanaciji kvara na dalekovodu putem kojeg se napaja pumpna stanica Budva, kao i rukovodstvima vodovoda u Tivtu, Budvi i Kotoru, sa kojima smo uspjeli kreirati rješenje da gradjani ove tri opštine osjete minimalne posljedice zbog nestašice vode, uprkos činjenici da je prekid u isporuci vode uslijed navedenog kvara na dalekovodu trajao 8 sati”, saopšteno je iz Regionalnog vodovoda.
„Ovo je još jedan dokaz da samo timskim upravljanjem sistem može efikasno da funkcioniše i u ovako izazovnom periodu u kom se nalazi Regionalni vodovod, pa koristimo i ovu priliku da se svim partnerima zahvalimo na izuzenom razumijevanju poslovnih izazova sa kojima se suočavamo i spremnosti da uvijek pomognu shodno profesionalnim načelima zaštite osjetljivih državnih interesa, posebno uvažavajući činjenicu da je ovogodišnja turistička sezona već počela i da se iz sistema Regionalnog vodovoda tokom aprila isporučuju 20% veće količine vode u odnosu na 2018. godinu,”- navode iz Regionalnog vodovoda, i ističu da, prema najavama, Crnoj Gori predstoji još jedna odlična turistička sezona, za čiji uspjeh su od presudnog značaja infrastrukturne pretpostavke poput snabdijevanja vodom, kaže se u saopštenju Regionalnog vodovoda, dostavljenog Skala radiju.
PRAVILA KOMENTARISANJA
Komentari se objavljuju na portalu Skala radija. Odgovorni za sadržaj su isključivo autori napisanih komentara.
U komentarima je zabranjeno koristiti uvredljive riječi, psovke i klevete. Neće se objavit komentar koji sadrži ove elemente kao ni tekst komentara koji sadrži govor mržnje. Ukoliko se dogodi propust pa tekst bude objavljen, moderator je dužan da ga odmah ukloni čim ga primijeti ili mu neko skrene pažnju na sadržaj. Neprimjeren sadržaj će biti uklonjen a autor može biti prijavljen nadležnim organima.
Za eventualne primjedbe i sugestije mejl je [email protected].