Iz ljeta u ljeto iste primjedbe-đe su nadležni?

2
kotorski zaliv

Nikolina Radulj

Nikolina Radulj

Iz ljeta u ljeto ista priča odnosno ista buka i larma koja ćera goste, ostavlja loš utisak sa ljetovanja bez odmora, jer razarajući zvuci iz pojedinih ugostiteljskih objekata ne daju miran san.

Godinama turisti i građani sa primorja se najviše žale na glasnu muziku, ako je tako možemo zvati jer se od decibela do daske o  muzici ne može ni govoriti.

Takođe se godinama pišu zakoni sve po tačkama, članovima, alinejama i pravnim uzusima, ali se po pravilu čeka primjena ili moderno rečeno njihova implementacija.

Dokle “ko to tamo pjeva” na jugu đe more šumi i muzike je prirodne i tišine koju na žalost ne mogu doživjeti oni kojima je odmor potreban i žele ga upravo u Boki na komadiću jednog od najljepših zaliva svijeta?

Đe su nadležni, zašto pojedini ugostitelji vladaju gradovima i turizmom?

Podaci kažu da je u prošloj sedmici na dežurni turistički telefon pristiglo 25 poziva sa područja Boke Kotorske.

Najviše žalbi turista i građana pristiglo je iz Herceg Novog, zatim 7 poziva iz Kotora i 4 iz Tivta.

Žalbe se na žalost i ove godine odnose na glasnu muziku iz ugostiteljskih objekata, zatim na buku od građevinskih radova, izlivanje kanalizacije i nedozvoljeno zauzimanje javne površine.

Takođe je bilo pritužbi i kada su u pitanju zakupci plaža, koji ne poštuju pravilo da je pola plaže slobodno za one koji ne žele da koriste plažni mobilijar.

Iz Kotora u proteklih sedam dana na dežurni turistički telefon broj 1300 pristiglo je 7 pritužbi koje su se odnosile na nedozvoljeno zauzimanje javne površine i buku iz lokala.

Nakon dobijenih pritužbi, Kol centar ih dalje prosljeđuje nadležnoj inspekciji u zavisnosti od problematike, a povratnu informaciju turisti  ili građani  dobijaju istog dana ili najkasnije u naredna dva dana, kazala je za Skala radio Nikolina Radulj, menadžerka u Kol centru Montenegro.

2 KOMENTARI

  1. ima li u Herceg Novom ijedna inspekcija koja je nadlezna za ruse……………u Sutorini postoji ruska porodica koja svojim divljastvom remeti mir……………..naravno turisticka inspekcija ovamo ne izlazi na teren………..pored toga izdaje svojim sunarodnjacima smjestaj………..naravno niko od njih nije prijavljen……….kome da se obratim

  2. Na zalost nama sa apartmanima na koje nemaju prigovor jer su perfekno primljeni, pisu negativne karakteristike na poznatim svjetskim sitovima, koje poslije citaju na hiljade potencijalnih gostijeu, ia koji potom odustaju od ljetovanja radi ovakvih komentara. Ja ovo ne mogu iszbrisati sa karakteristiku Apartmana, a ko ce mi nadoknaditi stetu zbog izgublejnih bookinga. Naime radi se o blizini plaznom baru “Kapitano” u Dobroti.
    Ovakvih negativnik karaktersitika citam i za aprtmane u H Novom, Tivtu Bijelo itd po Internetu a sve o nasoj Boki.

    Am ersten Tag unserer Ankunft war sehr sehr laute Live-Musik von der nicht weit entfernten Beachbar zu hören. Die Musik endete erste gegen 20.00 h. Wir hatten jeden Tag Beschallung durch die Beachbar von 14.00 h bis 19.30 h/20.00 h. Einmal wurde die Musik erst gegen 24.00 h abgestellt. Leider konnten die Vermieter nichts gegen den Lärm tun. Daher mussten wir jeden Tag ab 14.00h unsere Wohnung/Strand verlassen, da diese Musik nicht zumutbar war. Man fühlte sich wie in einer Diskothek. Ich bin froh, dass wir nur eine Woche gebucht hatten!!. Die Unterkunft bzw. Ausstattung der Wohnung waren o.k. Auch die Vermieter waren sehr nett und zuvorkommend. Wir haben festgestellt, dass Montenegro allgemein ein sehr lautes Land ist, was Musik betrifft. Die Wohnung würden wir nur in der Zeit empfehlen, wenn die Beach-Bar geschlossen ist.
    Date 07/10/2010 – Mr. Dirk H. – Member n°4928771 (France)

Leave a Reply to maki2 Cancel reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

PRAVILA KOMENTARISANJA

Komentari se objavljuju na portalu Skala radija. Odgovorni za sadržaj su isključivo autori napisanih komentara.

U komentarima je zabranjeno koristiti uvredljive riječi, psovke i klevete. Neće se objavit komentar koji sadrži ove elemente kao ni tekst komentara koji sadrži govor mržnje. Ukoliko se dogodi propust pa tekst bude objavljen, moderator je dužan da ga odmah ukloni čim ga primijeti ili mu neko skrene pažnju na sadržaj. Neprimjeren sadržaj će biti uklonjen a autor može biti prijavljen nadležnim organima.

Za eventualne primjedbe i sugestije mejl je [email protected].