Iz štampe je izašao trideset drugi broj časopisa za istraživanje medija i društva “Medijski dijalozi“, koji donosi dvadeset četiri autorska rada i tri prikaza od predstavnika naučne zajednice zemalja Jugoistočne Evrope.
Između ostalih, naučnoj, akademskoj i stručnoj javnosti, izdvajamo radove: “Medijska marginalizacija starosti: Od diskriminacije ka ejdžizmu“, autora prof. dr Vedade Barakovović i prof. dr Mirze Mahmutovića, “Međunarodne norme u funkciji razvoja profesionalnog novinarstva“, autora prof. dr Amile Grbo, “Holistički marketing pristup obrazovnom procesu u savremenom medijskom okruženju“, autora Bekima Ćorovića i Radmile Janičić, “Mediji u funkciji ostvarivanja vjerskih sloboda i prava“, autora prof. dr Srđana Vukadinovića, “Društvene mreže – novi svet marketinga“ autorke Sonje Gmijović.
Sa redakcijom koju čine naučnici oko trideset zemalja, Medijski dijalozi u kontinuitetu izlaze jedanaest godina, čime su se po ocjeni regionalne akademske javnosti pozicionirali kao nezaobilazna naučna jedinica iz oblasti medija i medijske kulture.
PRAVILA KOMENTARISANJA
Komentari se objavljuju na portalu Skala radija. Odgovorni za sadržaj su isključivo autori napisanih komentara.
U komentarima je zabranjeno koristiti uvredljive riječi, psovke i klevete. Neće se objavit komentar koji sadrži ove elemente kao ni tekst komentara koji sadrži govor mržnje. Ukoliko se dogodi propust pa tekst bude objavljen, moderator je dužan da ga odmah ukloni čim ga primijeti ili mu neko skrene pažnju na sadržaj. Neprimjeren sadržaj će biti uklonjen a autor može biti prijavljen nadležnim organima.
Za eventualne primjedbe i sugestije mejl je [email protected].