Turisticka organizacija Kotor, zajedno sa NTO Crne Gore, lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom, učestvuje na sajmu “TT Warsaw” koji se održava od 22. do 24. novembra u Varšavi.
Međunarodni sajam turizma “TT Varšava“ (International Travel Show TT Warsaw) se održava po 26. put i jedan je od najvažnijih međunarodnih događaja turističke privrede u Poljskoj.
U okviru štanda NTO CG, posjetiocima sajma svoju ponudu, pored TO Kotor predstavljaju i lokalne turističke organizacije Ulcinja, Bara, Budve, Cetinja, Tivta i Podgorice, HG “Budvanska Rivijera“, “Montenegro Stars Hotel Group“, HTP “Trend Korali“ i “Karisma hotels Adriatic Montenegro“.
Prvog dana sajma štand je posjetio Robert Markić, otpravnik poslova u Ambasadi Crne Gore u Varšavi. Takođe, održani su sastanci sa nekim od najzanačajnijih poljskih turoperatora poput Itake i Neckermana, kao i intervjui sa poljskim medijima.
U toku trajanja sajma planirana je organizacija “Crnogorske večeri“ u Varšavi – B2B/medijsko okupljanje sa predstavnicima NTO CG, crnogorske turističke privrede i lokalnih turističkih organizacija.
Tržište Poljske za Crnu Goru je značajno s obzirom na to da je po broju turista koju su posjetili našu zemlju među najzastupljenijim kada su u pitanju evropske zemlje.
U prethodnom periodu, bilježi se koninuirani rast turističkog prometa sa ovog tržišta.
U odnosu na 2010. godinu broj poljskih turista u našoj destinaciji je u 2017. godini gotovo utrostručen.
Među poljskim turoperatorima koji u svojoj ponudi imaju zastupljenu Crnu Goru od značajnijih izdvajaju se: Itaka, Rainbow tours, TUI, Neckermann i drugi.
Pored toga, specijalizovani turoperatori sa ovog tržišta imaju u ponudi paket aranžmane za Crnu Goru, koji podrazumijevaju boravak u Crnoj Gori u okviru posjete regionu.
U narednom periodu očekuje se povećanje broja turista sa tržišta Poljske, shodno najavljenim letovima i dužem periodu realizacije.
Nacionalni poljski avioprevoznik LOT realizovaće letove na relaciji Varšava-Podgorica-Varšava u periodu zimske sezone sa 4 rotacije nedeljno.
Zasto na tim reklamnim panoima nema slika Risna , palmi , narodnog doma i sl. ?? Poruseni hotel “Fjord” , dimnjak pokojne “Rivijere” , zagradjena “Teuta” i sl. možda bi privukle mase turista željnih da svojim očima vide ZONU SUMRAKA tj. prizore iz kotorske opstine.
Sa ovima koji opstinu vode propasti će i turizam kao i ostale privredne grane u opstini i u državi.
Slabo koga ćete obmanuti u inostranstvu da ljetuje kod nas jer: “Dobar glas daleko se čuje , a los glas jos DALJE” …
PRAVILA KOMENTARISANJA
Komentari se objavljuju na portalu Skala radija. Odgovorni za sadržaj su isključivo autori napisanih komentara.
U komentarima je zabranjeno koristiti uvredljive riječi, psovke i klevete. Neće se objavit komentar koji sadrži ove elemente kao ni tekst komentara koji sadrži govor mržnje. Ukoliko se dogodi propust pa tekst bude objavljen, moderator je dužan da ga odmah ukloni čim ga primijeti ili mu neko skrene pažnju na sadržaj. Neprimjeren sadržaj će biti uklonjen a autor može biti prijavljen nadležnim organima.
Za eventualne primjedbe i sugestije mejl je [email protected].